Search
Now showing items 1-3 of 3
The Influence of Lifestyle, Attitude of Consumer, and Marketing Mix on Purchase Decision of Eco-Label Cosmetic Products in Indonesia and Malaysia.
(Bogor Agricultural University (IPB), 2019)
The cosmetics industry has developed rapidly in both developing and
developed countries. Cosmetic products in the Asian market are one of the fastest
growing markets. The Asia Pacific market value has increased to more ...
Peran Green Marketing dalam Menstimulasi Green Brand Equity Starbucks Indonesia (Bogor).
(Bogor Agricultural University (IPB), 2019)
Pesatnya perkembangan industri yang terjadi saat ini disatu sisi memberikan
dampak positif terhadap kehidupan manusia, namun di sisi lain berdampak negatif
terhadap lingkungan. Perusahaan menerapkan strategi green marketing ...
Market Power dan Efisiensi Bank Umum di Indonesia Tahun 2012-2016.
(Bogor Agricultural University (IPB), 2019)
Guna mencapai visi Arsitektur Perbankan Indonesia maka perbankan di
Indonesia dituntut untuk meningkatkan skala usaha (aset) dan permodalan yang
tinggi. Peningkatan skala usaha (aset) ini juga diringi dengan adanya ...