Browsing UT - Statistics and Data Sciences by Subject "customer satisfaction index (CSI)"
Now showing items 1-3 of 3
-
Analisis Pengaruh Kualitas Pelayanan terhadap Kepuasan dan Loyalitas Mahasiswa IPB University sebagai Nasabah Bank XXX
(2020)Bank XXX sebagai salah satu perbankan terbesar di Indonesia, banyak menjalin kerjasama dengan institusi pendidikan di Indonesia, salah satunya adalah IPB University. Bentuk kerjasama yang dilakukan tersebut merupakan salah ... -
Analisis Unggahan Sosial Media pada Instagram Rachel Vennya Menggunakan Importance Performance Analysis
(2021)Instagram is one of the social media applications that can publish photos or videos for its users. Rachel Vennya is a well-known Instagram user who has more than five million followers. This research was conducted to ... -
Evaluasi Kepuasan Pengguna Jasa Laboratorium Kimia PT Krakatau Steel (Persero) Tbk Tahun 2012-2013
(2013)One of the services contained in PT Krakatau Steel (Persero) Tbk is the chemical composition analysis services in the chemistry lab. Management system that will create a well-managed laboratory performance is optimal. ...